F U T U R E R E L I C S I I: Mooring Memories

F U T U R E R E L I C S I I: Mooring Memories

Save

Event organized by Macao

From 17:00 to 20:00 - Terminated event -

From Thursday 11 April 2019 until Thursday 11 April 2019

-

FUTURE RELICS II: Mooring Memories
Hangar Macao

>
Mooring
Memories
>

Artist duo Baratto & Mouravas present their latest work during Milano Design Week 2019. Future Relics II: Mooring Memories is an iteration on their previous solo show in Amsterdam and consists of a 2 channel video installation about a Nazi shipwreck sunk in the Caribbean sea during World War II. The artists chose Macao hangars as the location for their exhibition since t
...hey have a special connection to the premises: in 2016 they were involved in the renovation of the spaces of Macao as part of the project The Wandering School.


––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Macao è uno spazio di tutt_, per tutt_, che si impegna perché ogni individuo che lo attraversa si senta pienamente accolt_ e amat_.
Promuoviamo la liberazione dei corpi.
Promuoviamo l’incontro e la commistione di anime diverse.

Celebriamo la libertà di espressione di ogni tipo di sessualità e genere di appartenenza e coltiviamo la contaminazione come forma più nobile di conoscenza e crescita individuale e collettiva.
SIAMO ORGOGLIOSAMENTE QUEER, pansessuali, pervers_ e polimorf_.
Entrando in questo spazio accetti questi termini e condizioni, e ti impegni a rapportarti con rispetto assoluto alle sensibilità e ai corpi che lo abitano.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Macao
Nuovo Centro per le Arti, la Cultura, la Ricerca
Viale Molise 68, Milano

Show More