Fangodischi Night

Fangodischi Night

Save

Event organized by Argo16

From 22:00 to 04:00 - Terminated event -

From Saturday 16 November 2019 until Sunday 17 November 2019

-

The first Fangodischi night:

On November the 16th, the Fango Live Band will perform their first show at Argo 16, a landmark for electronic music in Marghera. An event you don't want to miss: Fango 's music performed by a real band; guitar, drums and bass plus samples and electronic tracks.
"The hottest thing in the 4/4 business right now" says Michael Mayer about Fango, the mysterious dj and producer from Venice. One hour of non stop live music, 4/4 beat and 124 BPM of pur
...e adrenaline. After the live show Degustibus djs Rubini and Batongo Ditongo will share the consolle with Fango. Fangodischi merchandise will be available at the venue.

Ad Argo16, punto di riferimento per la musica elettronica di Marghera, il 16 novembre un appuntamento da non perdere: per la prima volta in concerto la Fango Live Band, il progetto di Fango con un vero e proprio gruppo musicale.
Basso, batteria e chitarra accompagnati da un ulteriore elemento che curerà la parte elettronica e samples. Il repertorio? Alcune delle migliori tracce di Fango, il misterioso DJ e producer veneziano definito da Michael Mayer come "The hottest thing in the 4/4 business right now".
Un'ora di live continuo, senza soluzione di continuità o pause tra un pezzo e l'altro. Live da ballare, cassa a 4/4 a 124 battiti al minuto di adrenalina pura. Dopo il live, a completare la serata la Fango Dischi Night con i dj set del team Degustibus: insieme a Fango ai controlli ci saranno Rubini e Batongo-Ditongo. All'Argo16 sarà disponibile in esclusiva anche il merchandising di Fangodischi.


FANGO LIVE BAND

RUBINI
BATONGO DITONGO
FANGO


_____________

Comunicazione riservata ai soci Acsi

Show More